مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان 

«خواجه‌ای» با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در ۴ فار به متفاضیان تحویل داده می‌شود.  
کد خبر: ۶۷۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱ - 08June 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «رضا خواجه‌ای» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند پیشرفت پروژه ۳۶۸ واحدی نهضت ملی گلشهر زنجان اظهار داشت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۲ درصدی در ۴ فار به متفاضیان تحویل داده می‌شود.  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۶۴ واحد از فاز نخست این پروژه به اتمام رسیده و به متقاضیانی که پرداخت‌های خود را تکمیل کرده‌اند، تحویل داده شده است، ادامه داد: آورده به موقع متقاضیان عامل مهم در واگذاری هر چه سریع‌تر این پروژه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه که شامل ۱۲۰ واحد است در مرحله انتخاب واحد بوده و به زودی به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود در صورت مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان، فاز‌های سوم و چهارم نیز تا پایان مهرماه سال‌جاری به اتمام برسد و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی یادآور شد: این پروژه با مساحتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۴۵ متر مربع، دارای ۴ بلوک ۱۰ طبقه و ۲ بلوک ۹ طبقه است.

خواجه‌ای با اشاره به اینکه، در حال حاضر بنیاد مسکن استان علاوه بر پروژه ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، یک هزار و ۷۲۱ واحد مسکونی در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت (هیدج، صائین قلعه، خرم‌دره، سلطانیه، قیدار و آببر) در دست ساخت دارد، افزود: پروژه‌های در دست طراحی، یک هزار و ۳۲۲ واحد به مساحت ۱۶۰ هزار و ۵۲۸ متر مربع است.

این مسئول رعایت مباحث مقررات ملی ساختمان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را دو عامل مهم در ساخت و ساز‌ها دانست و متذکر شد: استفاده بهینه از مصالح و تولیدات ساختمانی و توجه به دوام، استحکام و زیبایی موجب شده با نگرشی جدید این سرمایه‌های ملی در طرح نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار